vloer • wand • plafond verwarmen verkoelen

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een

Financieel administratief medewerker
Parttime (20-24 uur) - Zevenaar

Wat houdt de functie in?
Als Financieel administratief medewerker ondersteun jij je collega’s van de afdeling financiële administratie van Albrand en dochterbedrijf Montageland. Je verwerkt alle inkoop- en verkoopfacturen en stelt per project de juiste facturen op. Daarnaast assisteer je waar nodig bij andere administratieve werkzaamheden zoals het aannemen van de telefoon als een collega even in gesprek is of de administratieve ondersteuning van je teamleider. Samen met jouw collega’s van de afdeling ben je verantwoordelijk voor een nauwkeurige administratie.

 Wat verwachten wij van jou?
Als administratief medewerker beschik je over een proactieve werkhouding en ga je een uitdaging niet uit de weg. Ben je administratief sterk, nauwkeurig, flexibel en werk je graag zowel zelfstandig als in teamverband? Dan is dit de baan voor jou. Daarnaast beschik je over:

  • Een afgeronde mbo-opleiding
  • Een aantal jaren werkervaring, bij voorkeur in een administratieve functie
  • Goede communicatieve vaardigheden en organisatorische kwaliteiten
  • Goede kennis van administratieve software
  • Goede kennis van MS-office

 Wat bieden we jou?
De functie van administratief medewerker is een parttime functie van 20 tot 24 uur. Het exacte aantal uren en je werkdagen stemmen we in onderling overleg af. Je komt in een betrokken team terecht waarbij teamspirit de boventoon voert. Samen willen we Albrand verder professionaliseren. Daarin vragen we ook jouw bijdrage.

 Daarnaast bieden we je natuurlijk een uitstekend salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een ruime hoeveelheid vakantiedagen om wat gas terug te nemen en je batterij op te laden. Verder neem je automatisch deel aan onze winstregeling en word je regelmatig uitgenodigd voor leuke activiteiten van onze personeelsvereniging. Op je werkplek staat een sta-zitbureau om je houding af te wisselen en je ontvangt sowieso een laptop en mobiele telefoon zodat thuiswerken ook tot de mogelijkheden behoort. En ben je toe aan iets nieuws en wil je jezelf verder ontwikkelen? Dan geven we je daar alle ruimte voor. Je krijgt direct een jaarcontract. Bevalt het na verloop van tijd aan beide kanten? Dan zetten we je contract natuurlijk om naar onbepaalde tijd.

 Wie zijn wij?
Albrand levert hoogwaardige en betaalbare energiesystemen voor thuis en op het werk. Albrand biedt een compleet assortiment duurzame oplossingen op het gebied van vloer- en wandsystemen voor verwarmen en koelen, is puur Hollands, flexibel, behulpzaam en altijd innovatief. Of het nu gaat om woningbouw, renovatieprojecten of grote utiliteitsprojecten; Albrand zorgt voor een warm onthaal.

 Onze medewerkers zijn onze kracht. Zij verzetten het werk. Een ijzersterk team van collega’s met elk hun eigen deskundigheid. Werken bij Albrand betekent werken voor een innovatief en dynamisch bedrijf. Een informele, collegiale sfeer, met volop afwisseling en ruimte tot zelfontplooiing is kenmerkend voor onze organisatie.

Ben je administratief sterk en ben je op zoek naar een leuke uitdaging? Dan komen we graag met jou in contact.

 Interesse?
Dan voegen we je graag toe aan ons team. Stuur je cv met motivatie via onze sollicitatiepagina.

 Uiteraard worden jouw gegevens vertrouwelijk behandeld. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Roel Kummeling, teamleider (financiële) administratie, bereikbaar op telefoonnummer 0316-24 68 49.

 Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.